Infographic: LexisNexis monitorde de Tour de France

28 November 2019 11:07

We hebben in een eerder artikel gesproken over de risico's die sponsoring met zich meebrengt. Maar er zitten natuurlijk ook veel voordelen aan.
De naamsbekendheid van uw organisatie wordt vergroot, u toont sociale betrokkenheid en veel mensen hebben positieve associaties met de organisatie. Denk bijvoorbeeld aan de lokale sportclub, deze kan niet bestaan zonder sponsoren.

Tijdens de Tour de France hebben wij met Newsdesk de media gemonitord hoe vaak de sponsoren in de media zijn gekomen.
Nexis Newsdesk is een tool waarmee u nieuwsberichten in print, online (websites en social media) radio en tv monitort.Grafieken over de Tour de France

In deze grafiek kunt u bijvoorbeeld aflezen in welk medium Lotto Jumbo het meest werd genoemd.

Wilt u meer weten over media- monitoring en analyse? Vraag dan een gratis demo aan van Newsdesk.


Neem contact met ons op
Telefoonnummer: +31 (0) 20 485 3456
Meer weten over LexisNexis?
  • Wilt u persoonlijk advies? Vul dan het contactformulier in!
  • Schrijf u in voor onze nieuwsbrief
  • Volg ons op Facebook, LinkedIn of Twitter
  • Ga naar Kennisbank voor interessante artikelen, whitepapers en blogs