WorkFusion en LexisNexis

26 Jan 2021 9:10 am

De samenwerking van Nexis® Solutions met WorkFusion’s Adverse Media Monitoring oplossing voegt een nieuwe laag toe in datakwaliteit, gemak en snelheid.

RALEIGH, NC, January 21st, 2021 — WorkFusion en Nexis Solutions — onderdeel van LexisNexis® — hebben een nieuwe samenwerking aangekondigd die gericht is op de verbetering van hoe banken en gereguleerde bedrijfssectoren Adverse Media Monitoring en reputatie risk management uitvoeren.

WorkFusion® is de aanbieder van intelligente oplossingen op het gebied van automatisering, gevoed door eigen kunstmatige intelligentietechnologie zoals getrainde bots. Nexis Solutions biedt een groot scala aan (actueel) nieuws en zakelijke informatie uit zowel open source als gelicenseerde content – waaronder meer dan 80.000 nieuwsbronnen uit meer dan 100 landen, in 75 talen en met elke dag 3.5 miljoen nieuwe documenten.

Met deze samenwerking kunnen teams 80-90% van de tijd besparen op het zoeken naar nieuws over vermeldingen. In plaats hiervan kunnen ze deze waardevolle tijd besteden aan het identificeren van mogelijke risico’s. De financiële sector is gemiddeld 20 minuten kwijt per trefwoord zoekopdracht. Met intelligente automatisering kost dezelfde zoekopdracht nog maar 1 tot 2 minuten. Een organisatie kan deze essentiële taak dagelijks uitvoeren tegen dezelfde kosten en met hetzelfde bestaande team, maar dan met meer controle, betere inzichten en automatisch gegenereerde audit trails. Veel van de geautomatiseerde oplossingen van WorkFusion kunnen in 15 weken of sneller ingezet worden.

Deze samenwerking is een voorschot op hoe de bankensector Adverse Media Monitoring inzet in hun zakelijke processen – waaronder onboarding, voortdurende monitoring en monitoren van transacties. Het ondersteunt ook organisatiebrede adverse media screening en helpt bedrijven om beter reputatie risico’s te identificeren.

Mark Dunn, General Manager bij Nexis Solutions zegt, “Wij zijn verheugd om samen met  WorkFusion te werken en het organisaties nog beter mogelijk maken om innovatieve technologie toe te passen waarbij de uitgebreide datasets van Nexis Solutions helpen om risico’s van derde partijen op het gebied van ethiek en reputatie te monitoren en managen.”

Over WorkFusion
WorkFusion versnelt de transitie van de wereld naar meer betekenisvol werk. Onze Intelligent Automation oplossingen worden gevoed door voorgebouwde bots, eigen artificial intelligence technologie en geavanceerde analytics, die allemaal samen werken om diverse zakelijke processen te automatiseren. Prominente organisaties wereldwijd gebruiken WorkFusion om processen te automatiseren met gemak en snelheid waardoor ze vaardigheden van medewerkers verbeteren, kosten besparen en bedrijfsgroei bevorderen. Het hoofdkantoor van WorkFusion is in New York City.
Meer informatie: workfusion.com
Verhalen van onze klanten

Over Nexis® Solutions
Nexis® Solutions, onderdeel van LexisNexis® Legal & Professional, biedt bedrijven wereldwijd nieuws en bedrijfsinformatie van hoge kwaliteit in de vorm van een portfolio van oplossingen waaronder het prijswinnende Nexis®. Deze unieke combinatie van unieke content en innovatieve techniek helpt zakelijke professionals betere beslissingen te nemen door ze toegang te geven tot het laatste nieuws, feiten en inzichten over hun merk, klanten, prospects en trends uit hun branche.
Meer informatie: lexisnexis.nl.


Media Contact Nexis® Solutions
Sam Hemmant
Nexis Solutions – a division of LexisNexis
Mobile 0031 6 1328 4785   
sam.hemmant@lexisnexis.co.uk

Media Contact WorkFusion
Sarah Jenne
Idea Grove for WorkFusion
972-850-5899
sjenne@ideagrove.com

Neem contact met ons op
Telefoonnummer: +31 (0) 20 485 3456
Meer weten over LexisNexis?
  • Wilt u persoonlijk advies? Vul dan het contactformulier in!
  • Schrijf u in voor onze nieuwsbrief
  • Volg ons op Facebook, LinkedIn of Twitter
  • Ga naar Kennisbank voor interessante artikelen, whitepapers en blogs