De kracht van adverse media screening

Uitgebreide due diligence en een voortdurende monitoring zijn noodzakelijk voor ondernemingen om effectief te zijn in het risicomanagementproces. Door negatief nieuws te screenen via de Nexis Metabase Adverse Media Feed krijgt u waardevolle inzichten om zo beter om te gaan met de voortdurende regulerende, reputationele, financiële en strategische risico's die u dagelijks tegenkomt. Dit helpt u bij het inrichten van een optimaal risk management proces ingericht.

Waarom de Nexis® Metabase Adverse Media Feed zo waardevol is:

  • Een exacte adverse media-monitoring ondersteunt de voortdurende acties om risico's in te dammen en kan de reputatie van een onderneming verbeteren als ook mogelijk misbruik van regelgeving voorkomen.
  • Door de mogelijkheid om de inhoud van adverse media te bepalen en welke talen hierbij in overweging moeten worden genomen, ontwikkelen organisaties een op maat gemaakte adverse media feed-ervaring.
  • In vergelijking tot statische, niet-flexibele oplossingen, biedt de aanpasbare Nexis® Metabase Adverse Media Feed bedrijven een sterkere onafhankelijkheid en een bredere kennis van near-real-time risico's uit de media.

Brochure bekijken

Nexis® Metabase Adverse Media Feed wordt gevoed met 3,5 miljoen artikelen per dag en 125 beschrijvende toegevoegde metadata

De voordelen van Nexis® Adverse media feed

item icon
Overzichtelijk

Wij helpen u een weg te banen door de jungle van constante negatieve berichtgeving

item icon
Flexibel

Bij de monitoring van adverse media kunt u zoekopdrachten aanpassen, verwijderen of veranderen.

item icon
Verscheidenheid

Verschillende geografische regio's zorgen voor een verscheidenheid aan inzichten in bedrijfsrisico's

item icon
Ervaren partner

LexisNexis is al meer dan 45 jaar betrouwbare een dataaggregator voor bedrijven en juridische organisaties.

Neem contact met ons op
Telefoonnummer: +31 (0) 20 485 3456
Meer weten over LexisNexis?
  • Wilt u persoonlijk advies? Vul dan het contactformulier in!
  • Schrijf u in voor onze nieuwsbrief
  • Volg ons op Facebook, LinkedIn of Twitter
  • Ga naar Kennisbank voor interessante artikelen, whitepapers en blogs