Met media monitoring zie je meer!

De kracht van elke organisatie ligt in kennis. Bijvoorbeeld over de eigen organisatie, merk of producten. Heb je voldoende inzicht in wat diverse media hierover communiceren? Met media monitoring verzamel je deze informatie, neemt je kennis toe en zie je dus meer. Deze informatie pas je toe voor bijvoorbeeld reputatiemanagement of het maken van concurrentie-analyses.

Pak nu die voorsprong en kies voor media monitoring van LexisNexis. Tot 1 december 2020 geniet u van een extra voordelig aanbod. Meer weten

Ontwikkel en bescherm uw reputatie

Wilt u voor uw organisatie meer inzicht krijgen in wat uw stakeholders over u zeggen in offline en online media? Of wilt u snel en efficiënt nieuwsberichten sturen aan een gespecificeerde groep personen?  Met de unieke (social) media monitoring en media analyse tools van LexisNexis ziet u in één oogopslag wat er over uw organisatie wordt gezegd en geschreven in print, online, social media, radio & TV. Deze informatie kunt u vervolgens gebruiken om uw boodschap aan klanten, relaties of partners te verfijnen en te verbeteren.

Zet de kracht van media in om inzicht te krijgen in hoe uw bedrijf wordt gezien in de wereld ontdek hoe u slimmer kunt communiceren door:

  • Monitoring en analyse van media
  • Handmatige analyses door experts
  • Distributie van mediacontacten
  • Geavanceerde sociale media analyses
  • API’s met mediagegevens

Begrippenlijst voor marketing en onderzoek
Brand management, content marketing, crisis communicatie, er zijn veel termen waarmee u bekend moet zijn. Bekijk een overzicht van alle relevante termen m.b.t marketing & communicatie in onze begrippenlijst.