Media intelligence: de basis van monitoring

Voor het behalen van je marketing- en mediadoelstellingen heb je de juiste media intelligence nodig: welke impact en bijdrage levert jou media-inspanning?

Alleen media monitoring is niet meer genoeg, het is van belang dat je continue inzicht hebt in wat je stakeholders vinden over jouw merk, product of organisatie. Het krijgen en inzetten van deze inzichten noemen we media intelligence.

De uitdaging ligt er in hoe je aan deze inzichten kunt komen. LexisNexis kan hierbij helpen met Nexis® Media Intelligence Research Analytics.

Service op maat: nieuwsbrieven en media-analyse rapporten

Soms zijn geautomatiseerde resultaten gewoon niet genoeg. Met Nexis® Media Intelligence Research Analytics verdiept u de inzichten uit uw mediadekking. Ons deskundige team van analisten biedt nieuwsbrieven op maat en aangepaste analyserapportages.

Geef uw nieuwsbrieven een extra dimensie
Kost het verzamelen van input en het opstellen van nieuwsbrieven u ook zo veel tijd? Ons team verzamelt al uw mediaberichten en verwerkt deze in nieuwsbrieven die wij ook voor u maken en versturen. De nieuwsbrieven zijn afgestemd op uw specificaties, elimineren onnodige 'ruis' en bevatten alleen de informatie die u wilt zien. En dit alles met een duidelijke, heldere lay-out en een branding naar uw keuze.

Gedetailleerde analyserapportages
LexisNexis biedt u handige media analyse rapporten aan die u inzicht bieden in hoe uw prestaties in traditionele en social media bijdragen aan uw doelstellingen.

We hebben gemerkt dat onze klanten steeds terugkomen op bepaalde kernrapportages. Enkele voorbeelden van populaire rapportages die we voor u kunnen maken ziet u hieronder. Heeft u specifieke wensen? Neem dan contact met ons op.

Media-analyse Formule 1 Heineken Dutch Grand Prix

Bekijk hier ook onze analyse van de media uitingen rondom de Formule 1 wedstrijd in Zandvoort die in mei 2020 zou plaatsvinden.

Neem contact met ons op
Telefoonnummer: +31 (0) 20 485 3456
Meer weten over LexisNexis?
  • Wilt u persoonlijk advies? Vul dan het contactformulier in!
  • Schrijf u in voor onze nieuwsbrief
  • Volg ons op Facebook, LinkedIn of Twitter
  • Ga naar Kennisbank voor interessante artikelen, whitepapers en blogs