Infographic: LexisNexis monitorde de Tour de France

19 May 2015 10:56pm

LexisNexis monitorde de Tour de France met Newsdesk


We hebben in een eerder artikel gesproken over de risico's die sponsoring met zich meebrengt. Maar er zitten natuurlijk ook veel voordelen aan.
De naamsbekendheid van uw organisatie wordt vergroot, u toont sociale betrokkenheid en veel mensen hebben positieve associaties met de organisatie.
Denk bijvoorbeeld aan de lokale sportclub, deze kan niet bestaan zonder sponsoren.

Tijdens de Tour de France hebben wij met Newsdesk de media gemonitord hoe vaak de sponsoren in de media zijn gekomen.
 LexisNexis Newsdesk is een tool waarmee u nieuwsberichten in print, online (websites en social media) radio en tv monitort.

In deze grafiek kunt u bijvoorbeeld aflezen in welk medium Lotto Jumbo het meest werd genoemd.

Download onze infographic voor een compleet overzicht van de media analyses van de Tour.

Wilt u meer weten over media- monitoring en analyse? Neem contact met ons op: support@lexisnexis.eu of bel: 020 485 3456.


Neem contact met ons op
Telefoonnummer: 020 485 3456
Meer weten over LexisNexis?
  • WIlt u persoonlijk advies? Vul dan het contactformulier in!
  • Schrijf u in voor onze nieuwsbrief 
  • Volg ons op LinkedIn of Twitter 
  • Ga naar Nieuws en Blogs
    voor interessante artikelen, whitepapers en het laatste nieuws