Vacature 

Customer Service Consultant (fulltime)

Ben jij op zoek naar een baan waarin jij een grote bijdrage kunt leveren aan onze klantgerichtheid? Werk je graag in een internationale omgeving, beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden en ben je niet bang om initiatief te nemen? Dan is LexisNexis op zoek naar jou!

Over LexisNexis

LexisNexis is onderdeel van de internationale en beursgenoteerde uitgeverij RELX en verzamelt online nieuws, zakelijke en juridische informatie. Deze informatie vormt de basis voor onze innovatieve online oplossingen binnen de segmenten media monitoring, research en risk & compliance.

Ons Customer Support Team loopt voorop bij het creëren van een succesvolle klantervaring,  iets wat wij bij LexisNexis erg belangrijk vinden.

Wat ga je doen als Customer Support Consultant?

  • Vragen van klanten beheren via telefoon, e-mail en chat.
  • Houd jouw productkennis up-to-date, zodat je vragen kunt beantwoorden die variëren van serviceverzoeken tot productgebruik en van suggesties toto klachten.
  • Verzamel en deel feedback van klanten met de organisatie en stuur leads door naar de juiste afdeling.

Jouw ervaring en vaardigheden

Wij zijn op zoek naar iemand die beschikt over het volgende:

  • Opleidingsniveau MBO/HBO of vergelijkbaar.
  • 3-5 jaar klantgerichte ervaring, bij voorkeur in een klantenservicefunctie.
  • Tweetalig in het Nederlands op C1-C2-niveau en Duits of Frans op minimaal B1-B2-niveau.
  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden.
  • Teamspeler met een bereidheid om samen te werken om cruciale doelen te bereiken.
  • Snel aanpassen aan veranderingen.
  • Volgt doorgaans voorgeschreven richtlijnen of procedures om problemen op te lossen.
  • Nieuwsgierig naar alles, bereid om vragen te stellen en de status-quo uit te dagen om betere klant- en bedrijfsresultaten te leveren.
  • Uitstekende probleemoplossende vaardigheden.
  • Zelfgemotiveerd, goed georganiseerd en in staat om prioriteiten te stellen en te multitasken.
  • Enthousiast en creatief met het vermogen om anderen en onze klanten te inspireren.

Wat wij bieden

We heten je welkom in een internationale, dynamische en uitdagende werkomgeving die geweldige kansen biedt om jezelf te ontwikkelen. Naast een competitief basissalaris bieden we tal van online kanalen om te helpen bij zelfontwikkeling en zijn er goede carrièremogelijkheden om door te groeien binnen de organisatie.

Wij werken nu "hybride" en dus goed om te weten...

  • Ons kantoor ligt op loopafstand van het (intercity)station Amsterdam Sloterdijk.
  • Ook is de locatie goed bereikbaar met tram, metro en bus. Vanaf station Sloterdijk is de reistijd naar Amsterdam Centraal Station slechts 5 minuten.
  • Een sociaal team dat activiteiten voor het bedrijf organiseert.
  • Ontbijten of lunchen op kantoor? Geen probleem wij hebben een zeer uitgebreide bedrijfskantine en koffiecorner.
  • Mogelijkheid om gebruik te maken van de geheel vernieuwde inpandige fitnessruimte.

Herken jij jezelf in deze omschrijving en ben je op zoek naar een interessante uitdaging bij een internationale datagedreven organisatie? Solliciteer dan nu via deze link.

Voor vragen kun je contact opnemen met Richard van der Vegt, Talent Acquisition Partner, richard.vandervegt@relx.nl.

Neem contact met ons op
Telefoonnummer: +31 (0) 20 485 3456
Meer weten over LexisNexis?
  • Wilt u persoonlijk advies? Vul dan het contactformulier in!
  • Schrijf u in voor onze nieuwsbrief
  • Volg ons op Facebook, LinkedIn of Twitter
  • Ga naar Kennisbank voor interessante artikelen, whitepapers en blogs