Vacature
|
Fulltime Customer Support Executive (Nederlands, Engels, Frans en/of Duits)
Locatie: Amsterdam
Kom jij ons gezellige LexisNexis Customer Support team versterken? Wij zijn een internationale, datagedreven organisatie en op zoek naar een nieuwe Customer Support Executive.
In deze functie is er ruimte voor groei en ontwikkeling en werk je in een internationale omgeving in Amsterdam.
Wie zijn wij?
LexisNexis verzamelt nieuwsberichten, juridische en bedrijfsinformatie van tienduizenden internationale bronnen, evenals van duizenden websites, blogs, social media en forums. Hierop bouwen we oplossingen voor professionals in onder meer de media- en marketingindustrie en de financiële en educatieve sector, zodat zij op basis van relevante data de juiste beslissingen kunnen nemen en hun organisatie met nieuwsbrieven kunnen informeren.
Wat ga je precies doen?
Als Customer Support Executive ben jij het dagelijkse aanspraakpunt voor onze klanten. Klanten kunnen ons benaderen met vragen via telefoon, email, of chat. Ons Customer Support team in Amsterdam biedt ondersteuning aan onze klanten in Nederland, België, Frankrijk, Luxemburg, Duitsland en de UK.
- Je beheert gelijktijdig meerdere klantcontacten
- Je beantwoordt technische en inhoudelijke vragen over onze producten via telefoon, chat, of email
- Meestal volg je daarin standaard procedures en scripts
- Daar waar nodig maak je een ticket voor onze product teams, en verwoord jij de oplossing richting onze klanten
- De rapportage van alle klantcases in ons case management systeem
- Na een na een inwerkperiode heb jij diepgaande kennis onze producten op het gebied van media monitoring, research en due diligence
Wat breng je mee?
- Een afgeronde MBO, of HBO opleiding (bijvoorbeeld in media, of informatiemanagement)
- 3-5 jaar ervaring met klantgericht contact
- Vloeiend in Nederlands, uitstekend in Engels, Frans/Duits op niveau B1-B2 zowel in woord als geschrift
- Pro-actieve houding, je kunt heel goed zelfstandig werken, maar bent ook een team-player
- Je bent nieuwsgierig, kunt goed luisteren en hebt een oplossingsgerichte houding
- Een flexibele houding, je kunt snel schakelen tussen klantcontacten
- Interesse in media monitoring en is een pré
Wat wij bieden:
- 30 vakantiedagen
- 13e maand
- Profitshare
- Persoonlijk keuzebudget van 13,2 %
- Laptop
- Het kantoor is op loopafstand van het (intercity) treinstation Amsterdam Sloterdijk. Vanaf de 19e verdieping van de Millenium-tower heb je een prachtig uitzicht over Amsterdam.
- Onze werkplekken zijn flexibel, er werken in het hele gebouw veel verschillende nationaliteiten.
- Er is een sociaal team dat regelmatig activiteiten organiseert.
- Mogelijkheid om gratis gebruik te maken van onze in-house fitnessruimte.
- Veel kansen om je carrière te laten groeien en ondersteund te worden met leer- en ontwikkelingsmogelijkheden.
Heel goed om te weten...
- Ons kantoor ligt op loopafstand van het (intercity)station Amsterdam Sloterdijk.
- Ook is de locatie goed bereikbaar met tram, metro en bus. Vanaf station Sloterdijk is de reistijd naar Amsterdam Centraal Station slechts 5 minuten.
- Een sociaal team dat activiteiten voor het bedrijf organiseert.
- Ontbijten of lunchen op kantoor? Geen probleem wij hebben een zeer uitgebreide bedrijfskantine en koffiecorner.
- Mogelijkheid om GRATIS gebruik te maken van de geheel vernieuwde inpandige fitnessruimte.
- Wij werken hybride en komen twee dagen per week naar kantoor.
- Het Customer Support team werkt in shifts op werkdagen van 08:00 - 16:00 of van 09:00 - 17:00.
Herken jij jezelf in deze omschrijving en ben je op zoek naar een interessante uitdaging bij een internationale datagedreven organisatie?
Voor vragen kun je contact opnemen met Richard van der Vegt, Talent Acquisition Partner, Richard.VanDerVegt@Relx.com.