Vacature 

Associate Customer Success Manager (fulltime)

Locatie: Amsterdam

Wij zijn op zoeken naar een klantgerichte, enthousiaste en gedreven Associate Customer Success Manager om onze klanten te helpen bij het effectief gebruiken van onze online oplossingen en loyaliteit op te bouwen voor de langere termijn.
In deze rol ben je verantwoordelijk voor klanten in de Benelux markt en ben je onderdeel van een internationaal team, gericht op klanten in Azië, de Pacific, het Midden Oosten en Europa.

Jouw verantwoordelijkheden

Als Associate Customer Success Manager werk je nauw samen met ons Sales & Customer Support team om efficiënte post-sales ondersteuning te geven aan klanten m.b.t. onze nieuws & zakelijke informatie oplossingen.  Hierbij kies je voor een consultancy aanpak met een opmaat benadering op basis van de locatie, industrie, afdeling en rol van de gebruiker.  Jouw ultieme doel is om klanten blij en betrokken te maken waardoor ze onze producten meer gebruiken en langer bij ons blijven.

Dit doe je via deze persoonlijke en digitale kanalen:

  • Product onboarding, training en demo’s
  • Webinars, panels en presentaties
  • Engagement trajecten voor nieuwe of slapende gebruikers
  • Het inrichten van dashboards

Wat wij zoeken

Wij zijn op zoek naar een resultaatgericht persoon die graag de tanden wil zetten in het leren kennen van onze CRM tools, processen en cijfers om zo de vastgestelde doelen te behalen. LexisNexis heeft een internationale cultuur waarin de Customer Success teams feedback delen en nauw samenwerken met de product & content teams om zo constant onze marktbenadering te verbeteren. Wij waarderen individuen met een passie voor klanten, creativiteit en de vaardigheid om te werken over grenzen, hiërarchieën en functies heen.

Competenties die wij zoeken

  • Een Bachelor diploma of vergelijkbare ervaring.
  • 3-5 jaar ervaring in een zakelijke matrix organisatie.
  • Ervaring in consultancy, sales of bij een B2B-gerichte organisatie is een pré.
  • Vloeiend in Engels en Nederlands. Kennis van andere talen wordt ook gewaardeerd.
  • Aantoonbare vaardigheid in het toepassen van een consultancy aanpak om zo achter de behoeften van klanten te komen, deze te onderzoeken en eventuele problemen op te lossen.
  • Vaardig in het snel nieuwe dingen leren zodat je alles weet van de LexisNexis producten en diensten.
  • Sterke verbale en geschreven communicatieve vaardigheden en ervaren in het presenteren aan senior customer stakeholders.
  • Goed in time management en organiseren.
  • Bekwaam in het gebruik van Microsoft Office en CRM tools (zoals Salesforce).
  • Bereid zijn om af en toe te reizen.

Wat wij bieden:

  • Werken in een hecht team
  • Ruimte om jezelf uit te dagen en te ontwikkelen
  • Marktconform salaris
  • Veel mogelijkheden tot het volgen van opleiding/training

LexisNexis is onderdeel van de beursgenoteerde uitgeverij RELX en wereldwijd actief als verzamelaar van online nieuws-, bedrijfs- en juridische informatie. Deze informatie vormt de basis van onze innovatieve online oplossingen op het gebied van media & web monitoring, reputatie management, research.

LexisNexis is een werkgever die gelijke kansen hoog in het vaandel heeft staan: gekwalificeerde sollicitanten worden in aanmerking genomen en behandeld tijdens het dienstverband zonder rekening te houden met ras, huidskleur, geloofsovertuiging, religie, geslacht, afkomst, staatsburgerschap, invaliditeitsstatus, leeftijd, burgerlijke staat, seksuele geaardheid, genderidentiteit of enig ander wettelijk beschermd kenmerk.

Interesse om bij ons te komen werken? Leuk! Reageer op deze vacature via de link.

Neem contact met ons op
Telefoonnummer: +31 (0) 20 485 3456
Meer weten over LexisNexis?
  • Wilt u persoonlijk advies? Vul dan het contactformulier in!
  • Schrijf u in voor onze nieuwsbrief
  • Volg ons op Facebook, LinkedIn of Twitter
  • Ga naar Kennisbank voor interessante artikelen, whitepapers en blogs