Search within results
Categories
[Clear]
225
10
8
6
5
2
1
More
Less
Publication month
[Clear]
169
65
21
19
18
18
17
16
15
14
10
8
More
Less
Publication year
[Clear]
233
150
3
2
1
1
More
Less
Tags
[Clear]
95
67
46
30
29
15
More
Less
Sort by
  • Zo werkt data verrijking
    Iedere keer dat je een detail—of metadata—toevoegt aan een database ben je feitelijk al bezig met het verrijken van data. Met elke toevoeging zou je de data beter moeten maken en ook beter vindbaar
  • Onderzoek ✓ Reputatiemanagement ✓ Media monitoring ✓ Screening ✓ Due Diligence Onderzoek ✓
  • RPA
    Samen zorgen Nexis Diligence en Blue Prism voor verhoogde procesefficiëntie door het inzetten van Robotic Process Automation
  • Media monitoring en crisis voorkomen
    Omgaan met een crisis in de praktijk is echt iets anders. Zorg er dan ook voor dat je een plan hebt, en tools die je helpen te crisis te bezweren, zoals media monitoring
  • Bekijk het laatste nieuws, blogs en whitepapers van LexisNexis
  • De research blogs van LexisNexis
  • Sancties Wereldwijd
    de 10 stappen die bedrijven kunnen nemen om het breken van financiële sancties te voorkomen
  • Op deze pagina vindt u uitleg over de informatieproducten van LexisNexis en kunt u direct inloggen.
  • Uw mening is welkom! bent u gebruiker van LexisNexis? Meld u dan aan voor ons gebruikerspanel
  • Q&A Yvette Turlings
    We spreken met Segment Director Media Intelligence van LexisNexis, Yvette Turlings over mediamonitoring, trends en de waarde van betrouwbare data -> lees het blog