Veelgestelde vragen

Waar bent u naar op zoek? Bekijk hier de antwoorden op veelgestelde vragen over de oplossingen van LexisNexis

1. Hoe krijg ik beter inzicht in de resultaten van mijn marketing campagne?

Met een media monitoring tool kunt u meten wat de resultaten zijn van een marketing campagne, bijvoorbeeld met Nexis Newsdesk.

2. Kunt u mij voorzien van een PEP-lijst?

Met Nexis Diligence kunt u zoeken in meerdere (inter)nationale bronnen waaronder nieuwsbronnen, bedrijfsinformatie, zwarte lijsten, juridische bronnen,  biografieën, sanctie- en PEP lijsten.

3. Ik ben voor een klant op zoek naar een tool waarmee ik de wereldwijde media mee kan monitoren

Dat kan met Nexis Newsdesk of Nexis Social Analytics. Hiermee kunt u uw eigen media-uitingen monitoren maar ook die van concurrenten of klanten.

4. Ik ben op zoek naar contact informatie van bedrijven en wil graag een overzicht van potentiële leads

Met Nexis Dossier krijgt u toegang tot onze uitgebreide database met meer dan 35 miljoen bedrijven en heeft u in een handomdraai de bedrijfsinformatie boven tafel die u zoekt.

5. Wat zijn de kosten voor het afsluiten van een abonnement bij LexisNexis?

De kosten van een abonnement op één van onze oplossingen is afhankelijk van het aantal gebruikers, het aantal zoekvragen en welke content u wilt afnemen. U kunt uw wensen mailen naar marketing@lexisnexis.nl en dan ontvangt u een vrijblijvende offerte.

6. Ik ben al klant bij LexisNexis en heb een vraag over inloggen, het gebruik van het product of mijn abonnement

U kunt een kijkje nemen op onze product supportpagina's: https://www.lexisnexis.com/nl-nl/support

Voor persoonlijk contact belt u naar 020 - 485 3456 of mail naar Support@lexisnexis.eu.

7. Wat doet LexisNexis precies?

LexisNexis verzamelt al bijna 40 jaar data uit diverse bronnen, van kranten tot tijdschriften en van social media tot radio & tv. Hieromheen bouwen wij oplossingen, waarop u een abonnement kunt afsluiten. Denk dan aan producten waarmee u onderzoek kunt doen, of waarmee u media kunt monitoren of derde partijen kunt screenen. U kunt ook losse databestanden bij ons afnemen en implementeren in uw eigen systeem. Neem contact met ons op via het formulier en wij vertellen u graag meer over de mogelijkheden!

8. Ik ben lid van de NVJ, kan ik dan gebruik maken van jullie diensten?

Leden van de NVJ kunnen met korting gebruik maken van het Nexis onderzoeksplatform. Bekijk hier hoe dit werkt.

9. Hoe kan ik bedrijven screenen op aanwezigheid op een zwarte lijst, fraude en gerechtelijke uitspraken?

Om risico's voor uw organisatie te vermijden is het belangrijk om partners, leveranciers en andere derde partijen te screenen. Dat kan met een oplossing zoals Nexis Diligence.

10. Welke bronnen zitten in jullie database?

Onze (inter)nationale database bevat informatie uit meer dan 40.000 bronnen. Te veel om hier te vermelden natuurlijk! Als u wilt weten of wij de informatie uit een specifieke bron hebben, vul dan het formulier in en wij zoeken dit voor u op.

LexisNexis heeft een unieke samenwerking met de grootste twee media-uitgevers in Nederland, hier vindt u een overzicht van hun titels, die terug te vinden zijn in onze database.

11. Hoe kan ik inloggen op jullie producten?

Als u een abonnement heeft dan kunt u inloggen via de product login knop rechtsboven op de website. Daar vindt u een link naar de inlogpagina's.

 

Neem contact met ons op

E-mail: support@lexisnexis.eu
Telefoonnummer: +31 (0) 20 485 3456